Andra advent

Ja, det är redan andra advent tiden går så fort. Så andra ljuset är tänt nu har fortfarande inte fixat något kort på min advents ljusstake så ni får ingen bild idag men men.

Dans:
Just nu så har vi dansläraren Wilson på besök onsdag, torsdag och fredag vecka 49 och 50. Så vi har haft honom en vecka... Nu har vi fått en lyrisk street koreografi av honom :D Synd att jag missade 4 timmar av de 8 vi hade denna vecka med honom, så jag kan ju som sagt ungefär halva dansen :S Men det ska vi fixa. Jag får fråga de i klassen vad jag missade. Missade pga tandläkaren. :/

Denna vecka ska vi lära oss en afrikansk dans så det blir en till dans stil jag inte hållit på med tidigare, men det är ju kul att lära sig något nytt. Sitt eget dans mönster blir ofta förändrat när man lärt sig nya stilar eller bara haft en ny danslärare i något man har dansat länge :D

Musik:
Jag har blivigt Takida galen nu igen :P Vet ej om jag sagt det men Takida är ju super bra, tänk om de hade varit med i melodifestivalen :D De skulle vinna hela tävlingen :P

Och just denna låt är min favourit :D Det står broken men den heter JADED...

// Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0